Rubriky
Pravidlové okénko

Prized Vendetta

Dnes se podívejme na kartu Prized Vendetta. Text na ní říká:

Když použijete tuto kartu vylepšení, vyberte jednoho nepřátelského bojovníka. Můžete přehodit všechny kostky v útočných hodech Útočných akcí tohoto bojovníka, které mají jako cíl vybraného nepřátelského bojovníka.

Fajn karta, že? Jenže ona je ve skutečnosti ještě lepší. Totiž Prized Vendetta je opravena v dokumentu Errata a tam říká, že text máte nahradit takto:

Když použijete tuto kartu vylepšení, vyberte jednoho nepřátelského bojovníka. Můžete přehodit libovolné kostky v útočných hodech Útočných akcí tohoto bojovníka, které mají jako cíl vybraného nepřátelského bojovníka.

Takže pokud jste ji dosavad hráli podle textu na kartě samotné, tak jste se ochudili a přehazovali jste kostky všechny, včetně úspěchů. Ve skutečnosti jste mohli přehazovat jen neúspěchy.

Drobnou vadou na kráse zjištění toho, jak se karta má vlastně hrát, je že Prized Vendetta pochází z balíčku Power Unbound a tudíž během prosince odrotuje s celou druhou sezónou… 😁.