Čtvrtá sezóna Warhammer Underworlds přinesla několik drobných změn v pravidlech a ukázalo se, že jedna změna byla špatně pochopena mnoha hráči, včetně mě. Setkal jsem se s tím na posledním turnaji Vassal Skirmish, kde soupeř přemístil objective token do lethal hexu a já namítnul, že čtvrtá sezóna to již neumožňuje. Jenže soupeř měl pravidla nastudovaná lépe než já…
Pojďme se tedy podívat, co přesně uvádějí pravidla ohledně přesunování objective tokenů…
Někdy je cílový žeton přemístěn během hry: pak nemůže být přemístěn do blokovaného hexu, do hexu obsahujícího jiný cílový žeton nebo do hexu obsahujícího žeton smrtelného hexu.
– strana 18, pravidla Direchasm
To je trochu rozdíl. Objective token nelze přemístit do hexu obsahujícího žeton smrtelného hexu, ale nic vám nebrání objective token přemístit do lethal hexu, který je vytištěný na desce.
Takže při hraní Mischievous Spirits toto mějte na paměti a neváhejte využít, pokud je to ve váš prospěch.