Ve hře Warhammer Underworlds lze narazit na případy, kdy si dvě pravidla navzájem odporují. Nic takového se naštěstí nenachází v základních pravidlech hry, ale vzhledem k množství karet, které ve hře jsou, je logické, že k něčemu takovému prostě dříve nebo později dojít musí.
Naštěstí Underworlds na to pamatuje a říká nám, jak navzájem odporující si pravidla vyhodnotit. Máme na to dva principy.
První princip většina hráčů zná a ten je, že pokud si odporují základní pravidla a karta, pak má přednost to, co je napsáno na kartě. Zjednodušeně základní pravidla nám dávají obecné principy hry, karty ovšem zavádějí speciální pravidla a výjimky, kterými lze obecné principy porušit. Například základní pravidla uvádějí, že bojovník, který má Move token, již nemůže provést Move akci. Jenže pokud máme ploy kartu, která nám umožní učinit Move akci s libovolným vybraným bojovníkem, pak toto má přednost i přes situaci, kdy bojovník již má Move token.
Druhý princip tak moc známý není, nicméně je opět v pravidlech uvedený a nyní asi nastává ten pravý okamžik, kdy by se ho hráči měli naučit. Tento princip říká, že pokud si dvě pravidla odporují a jedno z nich obsahuje slovo „cannot“ (není možné), pak toto pravidlo má přednost. Například upgrade Terrifying Aura říká, že bojovník nemůže být Quarry. Přitom řada jiných upgradů říká, že bojovník je Quarry, například Survival Instincts. Tato dvě pravidla si odporují, nicméně jelikož Terrifying Aura obsahuje „cannot“, pak má přednost.
(nyní již víme i to, proč karty jako Survival Instinct a další používají slovní formulaci — „Bojovník je quarry. Pokud je bojovník quarry, pak…“ — je to z toho důvodu, abyste bojovníkovi nemohli dát obě karty najednou a těžit jak z Terrifying Aury, tak z bonusu na druhé kartě.)