Superakce je jedna velká akce, která se skládá z několika samostatných akcí, jež se provádějí za sebou. V současné době známe dvě superakce — napadení (charge) a kosení (scything).

Každá akce v rámci superakce se vyhodnocuje jako samostatná akce a lze na ni reagovat. Např. pokud nějaká ploy karta umožňuje zahrát reakci na pohyb soupeře, pak lze tuto kartu použít i během charge, poté co soupeř pohnul se svou figurkou, ale ještě předtím, než zaútočil. Také během scythingu lze hrát reakci na každý jednotlivý útok (ale to jsme si psali již v minulém okénku, které se věnovalo právě scythingu).
Reakce uprostřed superakce, na jednu z jednotlivých akcí, může i ukončit celou superakci — zbylé akce již nebude možno provést. Např. ploy karta Stand and Shoot umožňuje obránci vystřelit proti napadajícímu bojovníkovi poté co provedl pohyb, před bojem. Pokud obránce tímto výstřelem vyřadí útočníka z boje, tak ten zemře a již nemůže provést svůj zamýšlený útok.
Důležité je ovšem to, že pokud bojovník nebo celá banda mají podmínku pro inspiraci, kterou splní uprostřed superakce, pak se inspirovanými stanou až po skončení celé superakce. Např. pokud (neinspirovaný) orruk z Ironskull’s Boyz charguje a svůj pohyb vede skrz lethal hex, tak schytá damage (což je podmínka pro inspiraci), ale inspirovaným se stane až po skončení celé superakce, tedy i útoku — ten proběhne s ještě neinspirovanými staty.
Se superakcemi souvisí ještě ploy karta Exhaustion — ta umožňuje dát damage bojovníkovi, který provede dvě nebo více akcí za svou aktivaci. Pro účely této karty se jednotlivé akce ze superakce počítají samostatně — tedy karta funguje např. proti chargi.